صفحه ورود به حساب کاربری چارپا

شماره همراه شما


رمز عبور



مرا به خاطر بسپار

کد امنیتی عوضش کن!

رمز عبور خود را فراموش کرده ام!

num1

نگهداری سگ ژرمن شپرد

5 سال پیش




 

 

شرایط نگهداری از سگ ژرمن شپرد

  • ژرمن شپرد برای شما نژاد خوبی نیست اگر شما اغلب یا طولانی مدت از خانه دور هستید. هنگامی که تنها باقی می ماند، می توانند مضطرب یا خسته شوند و احتمالا نگرانی خود را در راه هایی که دوست ندارید- پارس کردن، جویدن و چاله کندن نشان دهند.
  • ژرمن شپرد یک سگ فعال و هوشمند است. او باید یاد بگیرد، بازی کند و کار کند. ورزش روزانه، هم فیزیکی (مانند دویدن و فریزبی) و هم ذهنی (مانند جلسات آموزشی)، ضروری است.
  • ژرمن شپرد نمی تواند بیگانه و مشکوک به غریبه ها باشد. برای بالا بردن روابط اجتماعی و رفتار خوب، توله سگ ژرمن شپرد خود را در معرض تجربیات، مکان ها و مردم بگذارید. تمرین اطاعت، با شروع کلاس های در زمان توله بودن سگ، برای عادت کردن او به مردم و سگ ها و همچنین آموزش رفتار های ساده سگ بسیار مهم است.
  • این سگ ها ریزش مو، ریزش مو و ریزش مو دارند. در واقع اسم مستعار آنها "ژرمن موریزان" است. او را چندین بار در هفته شانه کنید و یک جاروبرقی خوب بخرید. شما به آن احتیاج پیدا خواهید کرد.
  • آموزش جعبه نه تنها یک روش شگفت انگیز برای نگه داشتن یک توله سگ در خانه اش است، بلکه وقتی از صاحب خودش جدا است کمک می کند تا او آرامش و خوشحالی را یاد بگیرد. این به ویژه برای ژرمن شپرد که بعضی اوقات از اضطراب جدایی رنج می برد یا دچار اضطراب شدید هنگامی که تنها باقی می ماند میشود، مهم است.
  • او در اینکه یک نگهبان عالی است شهرت پیدا کرده است - و اوست – اما ژرمن شپرد هرگز نباید فقط برای نگهبانی زنجیر یا افسار شود. بدون سگ؛ منجر به سرخوردگی و خشم می شود. ژرمن شپرد شادترین زندگی را در خانه دارد اما با دسترسی به یک حیاط بزرگ، حیاط حفاط کشیده که که در آن می تواند برخی از انرژی طبیعی خود را بسوزاند.
  • برای گرفتن یک سگ سالم، هیچگاه یک توله سگ را از یک پرورش دهنده نامعتبر، کارخانه توله سگ یا فروشگاه سگ نخرید. به دنبال یک پرورش دهنده معتبر که سگ های پرورش یافته خود را آزمایش می کند تا مطمئن شود که آنها از بیماری های ژنتیکی که ممکن است بر روی توله سگ ها منتقل شوند ندارند و خوی درستی دارند بگردید. چارپا و تیم تحقیقاتی چارپا به زودی با همکاری سازمان های مربوطه قصد دارد گامی مثبت برای علاقه مندان برای پیدا کردن پرورش دهندگان با مجوز رسمی بردارد تا شما بتوانید آسوده تر و سریع تر پرورش دهندگان معتبر را در سراسر ایران پیدا کنید.

چارپا

 

 

بازادید از مرکز سگ چارپا

 

اشتراک گذاری:

facebook instagram telegram pinterest

آگهی های ویژه



خواندنی های پر بازدید







X

هر هفته هدایای ویژه، خبرهای ویژه و مشارکت در حمایت از حیوانات بی سرپرست